loading...
تارنمای ذاکرین شهرری
نوکر شاه عبدالعظیم(ع) بازدید : 1172 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (2)

گلچین شور - کربلایی اکبر علیرضایی (هیئت جنت الحسین(ع))

 

شور فوق العاده زیبا - سرزده باز دلم تا حرمت پر زده 


رقص مستی می کنم در خونه حسین(ع) 

شور - یا حسین(ع) غریب مادر ، تویی ارباب دل من (یادی از سید جواد ذاکر (ره) 

فخرم اینه تو دنیا که دلم با رقیه(س) است کربلایی اکبر علیرضایی و کربلایی حسین شیرازی نژاد 

ای کاش کربلا بود 

شور - سبک های ( توی نقشه عالم ... ) و (اگه دیوونه ندیده ای به ما می گن دیوونه) 

خدا نیاره که من جدا شم از تو حسین(ع) 

آقام آقام آقام - صورتم و بکربلا می کنم ... 

شور - زنجیر برام بیارید امشب جنون گرفتم 

این پرچم حسینه ، بالاست تا قیامت و ( ذکر ) 

درسته من سگی بی کس و کارم ولی باسه خودم اربابی دارم 


کربلائی نشدم خجلت از این غم دارم / تا ابد به سر خود شور محرم دارم 

چه حالی داره ای خدا سینه زدن تو کربلا 


دانلود فایل تصویری : 

علی لای لای علی لای لای 

زنجیر برام بیارید امشب جنون گرفتم 

این پرچم حسینه ، بالاست تا قیامت و (ذکر) 

دو سبک بسیار زیبای(رقیه(س)تو هستی یه ارباب) و (این منم رهگذر جاده عشق) 

چه حالی داره ای خدا سینه زدن تو کربلا 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ما بر آن شدیم این تارنمای اطلاع رسانی ذاکرین را با مدد ارباب حسین(ع) افتتاح کنیم تا گوشه ای از نوکری ذاکرین با اخلاص شهرری را نشان دهیم این سایت متعلق به تمامی هیئت ها و ذاکرین شهرری می باشد و وابسته به هیچ یک از ذاکرین نیست . یا علی مدد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا سایت ذاکرین شهرری به کار خود ادامه دهد یا خیر ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 2,419
  • بازدید سال : 27,021
  • بازدید کلی : 178,719