loading...
تارنمای ذاکرین شهرری
نوکر شاه عبدالعظیم(ع) بازدید : 2089 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)
شب اول محرم ۱۳۹۱
با نوای کربلایی محمد علي بخشي

غرور نوکرت رو نشکن ، سرم رو بالا می گیرم
کربلا حرف اول و آخرم ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

شبای حرم رو دوست دارم ، حرم حرم قدم قدم مجنون ( زمینه )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

بزن زنجیرم ببین درگیرم ، بدون تو من حسین (ع) میمیرم
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

آمدم دنیا برای دیدن روی علی (ع) ( نوث )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

روی گنبد پرچم عزای ماتمت رو دیدم
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

وقت سحر تو کوچه ها ( واحد )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

روضه حضرت مسلم (س)
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 


شب دوم محرم ۱۳۹۱
با نوای کربلایی محمد علي بخشي

دست از سر تو برنمی دارم ، عاشقتم خیلی دوستت دارم ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

از کودکی در شور و شینم ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

منو شیدا کن ، گره ام رو وا کن ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

با لطف تو مادر گریون حسینم ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

وقتی دل از غمت لبریزه ، رویامه کربلا آخر دنیامه ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

کم کم میرسه از دل صحرا و ره دور ( زمینه )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

کربلا شبای بارونی منم و دل خونی ... ( زمینه )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

ما ز دریای جنون می خورده و مجنون شدیم ( نوث)
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

گلهای رازقی من ، بهشت عاشقی من ( واحد )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

روضه ورودی کربلا
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 


شب سوم محرم ۱۳۹۱
با نوای کربلایی محمد علي بخشي

اسمم سینه زن حسین (ع) ( شور )
به اذن زینب کبری (س) لطمه میزنیم بسم الله
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

مستونه هروله کن مردونه سینه بزن بگو حسین ثار الله ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

یا حسین (ع) تکلیف شبه معلم کلاس ما زینبه ( شور )
دوباره شبای جنونه ، عقل از سر من پریده و دوونگی جا گرفته
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

دردهاش رو فراموش کرد بابا جون دختر تو ( زمینه )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

جاروکش می خونتم دیوونتم اربابم اربابم
دل سر نمیشه بی مه و اختر نمیشه
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

مادرم کلفت یک پیر سه ساله است ( عشق بازی و مستی )
رقیه زینب و زینب رقیه ، علی اصغر علمدار رقیه (س)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

تا تو زمین سجده ای کربلا سر به هوا نمی شوم ( لطمه زنی )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

گر کوچکی چو نقطه ، نقطه پرگار عالمی / بی نقطه هیچ دایره ای نپذیرد انسجام
شعر خوانی و مستی با نام بی بی رقیه (س)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

همین که شد نوکر لقب من مدد یا بن الزهرا (س)
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

تو که بهار من بودی اگه کنار من بودی ( واحد )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

کجائید ای شهیدان خدایی ... ( یادتان گرامی شهدا )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

روضه حضرت رقیه (س)
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 


شب پنجم محرم ۱۳۹۱
با نوای کربلایی محمد علي بخشی - کربلایی حامد گرجی

دلم اسیر کربلاته یا حسین (ع) ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

سر مستم نوکر در بستم ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

باید یه فکری به حال دل کرد هرکی به غیر از حسینه ول کرد ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

عمریه که پای غمت من سینه میزنم حسین (ع)
آرزوی قلب خسته حرم حسین (ع) - حامد گرجی
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

مستی با ذکر ارباب - محمد علی بخشی و حامد گرجی
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

دوباره کبوترم باز پرم می پرم تا حرم
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

گل فروشم گل دارم توی آغوش روی دوشم گل دارم - حامد گرجی
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

بین این باده نوشان ای عمو جان مرا هم جدا کن ( زمینه )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

شمسی و روی زمین با روی ماه افتاده ای ( واحد )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

روضه عبد الله بن الحسن (ع)
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 


شب هفتم محرم ۱۳۹۱
با نوای کربلایی محمد علي بخشی
اسم حسین (ع) رو لبهام راه افتاد مدالم رو بی بی زهرا (س) بهم داد ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

ارباب بسه دوری تا کی صبوری ( شور )
کوه به کوه نمیرسه نوکر به ارباب میرسه
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

ذکر روحانی قنوت ما اللهم الرزقنا کرببلا (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

می میزنم میون روضه های کربلا (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

مست تو زنجیرم آقا دست تو ، بزن زنجیرم ببین درگیرم (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

ای کاش حرمت بودم زیر علمت بودم ، من از تو میخونم شب و روز (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

عاشق شدم و اسیرم لب تر کنی من میمیرم (شور)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

ذکر و مستی با نام ارباب بی سر
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

من اگرچه آلوده هستم ، منم آیینه غمت یا مهدی (عج)
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

ای دل و دلبرم علی اصغر (ع) ( زمینه )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

با صدای نوحه خوان ها با خلوص سینه زن ها ( نوث )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

بارون نمیباره چرا خشک لبهای غنچه ها ( واحد )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

روضه حضرت علی اصغر (ع)
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 


شب تاسوعا محرم ۱۳۹۱
با نوای کربلایی محمد علي بخشی
ای ساقی دل مست جام تو ، زلزله میکنه نام تو ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

یا ایها الناس باز دیوونم کرده جذبه چشم های عباس (ع) ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

من دل دادم تو دل بردی همش غم من رو خوردی ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

اسیر عشقتم بدون یا ثار الله ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

ذکری که باعث جنونه ح س ی ن ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

سلطان غمی عشق عالمی ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

هوای تو به سر دارم ز داغ تو خون جگر دارم ( تک )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

برات علمدار نمیشم میثم تمار نمیشم ( زمینه آخر )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

توی خیمه ها خدایا بارون عطش میباره ( زمینه )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

یا قمر العشیره ابوالفضل (ع) ( نوث )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

روضه حضرت ابوالفضل (ع) - شب تاسوعا
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 


شب عاشورا محرم ۱۳۹۱
با نوای کربلایی محمد علي بخشی
السلام علی سید المظلوم ( شور عربی )
روزی که شد به نیزه سر آن بزرگوار
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

همون جایی که دلم براش میگیره کرببلاست ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

ارباب بسه دوری تا کی صبوری
کوه به کوه نمیرسه نوکر به ارباب میرسه ( شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

بسته به موی رقیه ام
به تو میگن ارباب حسین (ع) به من میگن سگ حسین (ع)
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

تا تو زمین سجده ای کربلا سر به هوا نمیشوم ( ذکر و شور )
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

شام عاشورا شده شد پریشان دل اهل عالم ( زمینه )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

اگه دل به درس عشق تو ندم ( نوث )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

این دلم که مجنون است از غم تو پر خون است ( نوث )
پخش صوتی دریافت
  صوتی(mp3)

 

روضه شب دهم محرم شب عاشورا
پخش صوتی دریافت فایل
  صوتی(mp3) تصویری(wmv)

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ما بر آن شدیم این تارنمای اطلاع رسانی ذاکرین را با مدد ارباب حسین(ع) افتتاح کنیم تا گوشه ای از نوکری ذاکرین با اخلاص شهرری را نشان دهیم این سایت متعلق به تمامی هیئت ها و ذاکرین شهرری می باشد و وابسته به هیچ یک از ذاکرین نیست . یا علی مدد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا سایت ذاکرین شهرری به کار خود ادامه دهد یا خیر ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 2,415
  • بازدید سال : 27,017
  • بازدید کلی : 178,715