loading...
تارنمای ذاکرین شهرری
نوکر شاه عبدالعظیم(ع) بازدید : 2945 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

 

شب هشتم شب علی اکبر (ع):

صدایت میکنم هر لحظه تا جان در بدن دارم

روضه – شب هشتم

دستم دست دلداره – شب هشتم

برو به میدون پسرم – شب هشتم

شور- محمدصادق زواره – شب هشتم

 


 

 

 

فایل های صوتی مراسم شب تاسوعا مورخ :۳۹۱۳۹۱

با نوای حاج محمدرضا غلامرضازاده

 که در مسجد ولیعصر (عج) شهرری برگزار شد.

 

شب تاسوعا شب علمدار (ع):

 

شیخ علی خوشی – قسمت اول

شیخ علی خوشی – قسمت دوم

روضه – شیخ علی خوشی و حاج محمدرضا غلامرضازاده

تو خاک و خون نشستی

شبهای روضه آقا – زمینه

پاشو ای سپاه من

من به خون لبت ای دوست گرفتار شدم

وای عمو العطش

محمود فدایی – شور

 

 


 

 

 

 

فایل های صوتی مراسم شب عاشورا مورخ : ۴۹۱۳۹۱

با نوای حاج محمدرضا غلامرضازاده

که در مسجد ولیعصر (عج) شهرری برگزار شد.

شب عاشورا شب خون :

شیخ علی خوشی – قسمت اول

شیخ علی خوشی – قسمت دوم

قرآن – الرحمن

ناحیه مقدسه

روضه ی ذبح

از تو میخونم – زمینه

تو بر نی کجا رهسپاری مگر

روضه

بیا نگار آشنا

محمود فدایی – شور

آرام خفته بود و سر از خاک بر نداشت

 

 


 

 

فایل های صوتی مراسم ظهر عاشورا مورخ: ۵۹۱۳۹۱

با نوای حاج محمدرضا غلامرضازاده

که در مسجد ولیعصر (عج) شهرری برگزار شد.

ظهر عاشورا :

خدایا لاله ی من یاس من کو

زیارت عاشورا

دعای بعد از زیارت عاشورا

قاری بریده سر

آرام خفته بود و سر از خاک بر نداشت

روضه ی علی اصغر

 


 

 

فایل های صوتی مراسم شب سیزدهم محرم  مورخ :۷۹۱۳۹۱

با نوای حاج محمدرضا غلامرضازاده

که در مسجد ولیعصر(عج) شهرری برگزار شد.

شب سیزدهم :

نارنین یار من

روضه ی امام سجاد(ع)

آقا آقایی کردی

یا کاشف الکرب عن وجه الحسین – بحر طویل

محمود فدایی – شور

همه از خیمه ها بیرون دویدند

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ما بر آن شدیم این تارنمای اطلاع رسانی ذاکرین را با مدد ارباب حسین(ع) افتتاح کنیم تا گوشه ای از نوکری ذاکرین با اخلاص شهرری را نشان دهیم این سایت متعلق به تمامی هیئت ها و ذاکرین شهرری می باشد و وابسته به هیچ یک از ذاکرین نیست . یا علی مدد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا سایت ذاکرین شهرری به کار خود ادامه دهد یا خیر ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 2,450
  • بازدید سال : 27,052
  • بازدید کلی : 178,750