loading...
تارنمای ذاکرین شهرری
نوکر شاه عبدالعظیم(ع) بازدید : 867 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

روضه -  قسمت اول – شدی آواره که اسلام نگرد تحریف

 

روضه - قسمت دوم و روضه حضرت زهرا(س)

 

داستان اون مرد مست  که منبر روضه امام حسین(ع) شد

 

زمینه سینه زنی – این دل تنگم قصه ها دارد گوئیا میل کربلا دارد

 

زمینه -  می خونم با مستی و شور یا علی یا امپراطور

 

زمینه – تو که می دونی من عاشقتم ،  تو که می دونی من دوست دارم

 

زمینه - ای که دل می بری کی تموم میشه دربدری

 

واحد – یا زینب(س)عالم آدم و فلک خم شده تا زانو  ، فرشته و جن و ملک به خدمت بانو – با نوای کربلایی میلاد محمد نیا

 

تک  - همه جا کربلاست همه جا نینواست و ذکر اباعبدالله (ع)

 


شب دوم محرم  :

 

 واحد  - آب می گوید حسین(ع) مهتاب می گوید حسین(ع)

 

واحد -  به شب حرمت در دل صحرا  ،  برسان به جنون این دل ما را

 

 تک -  شیر سرخ عربستان

 

شور - یا حسین(ع) غریب مادر ، تویی ارباب دل من (یادی از سید جواد ذاکر (ره) در محرم)

 

شور - پیراهن می درم به عشق مولا - جان خود می دهم به راه زهرا(س) - کربلایی میلاد محمدنیا

 

ذکر حضرت اباعبدالله الحسین(ع)

 


شب سوم محرم  :

 

 

دانلود مداحی های صوتی :

 

۱ - روضه حضرت رقیه(س)

 

۲ - واحد - ز خاک چادر من عمه ام تیمم کرد - دگر برای نمازش وضو نمی گیرد(یا الله)

 

۳ - شور - فخرم اینه تو دنیا که دلم با رقیه(س) است

کربلایی اکبر علیرضایی و کربلایی حسین شیرازی نژاد

 

۴ - دو بیتی و ذکر - ذاکر الرقیه(س) کربلایی حسین شیرازی نژاد

 

 

دانلود مداحی تصویری :

۱- ذکر طوفانی حضرت اباعبدالله(ع) - شب آوارگان زهرای سه ساله(س)

کربلایی اکبر علیرضایی و کربلایی حسین شیرازی نژاد

 


شب چهارم محرم :

 

۱ - مناجات و روضه اول مجلس  - کربلایی محمد میانکار

 

۲- شعری فوق العاده زیبا برای امام زمان(عج) 

 

۳ - روضه حضرت زینب(س) قسمت اول 

 

۴ - روضه حضرت زینب(س) قسمت دوم

 

۵ - زمینه -  تنها تویی درمان من  ،  تموم هست زیبنب(س)

 

۶ - زمینه -  همه وجودم  ، بود و نبودم ،  همه هستیم یا حسین(س)

 

۷ - واحد -   از چه منه دیوانه دیوانه ترم امشب

 

۸- واحد -   منو جدائیت ای دل و خدا نکند -  کربلایی محمود کزازی

 

۹ -واحد -  از عشقت دوباره دلامون مثه یه قناری داره میخونه - کربلایی محمود کزازی

 

۱۰ -  واحد  -  آقامون  دلبره ماها رو میخره ، کربلا می بره ، با اون نسیمش که داره بوی گل یاس

 

۱۱- واحد  -  دلم اسیره  نام حسینه ، کبوتر بین الحرمینه

 

۱۲ - شور - ای کاش کربلا بود 

 

۱۳- شور  - دوباره امشب مست و مجنونم - کربلایی جواد خلیلی

 

۱۴ - ذکر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با نفس حق کربلایی اکبر علیرضایی

 


شب پنجم محرم :

 

۱ . روضه حضرت عبدالله(ع)

 

 ۲ - ( نماهنگ )  چه موقعی باید افسوس بخوریم که دیگه نمی تونیم حسین(ع) بگیم

هرکی از در خونه حسین(ع) رفت گرفتار بلا می شه .

 

 ۳-  زمینه - میسوزه دلم از غم کربلای ارباب

 

۴ - واحد -  (این دل تنگم عقده ها دارد گوییا میل کربلا دارد)    و   ( من حسینم که جهان در پی فرمان من است)

 

۵- واحد - هوای حسین(ع) هوای حرم  هوای شب جمعه زد به سرم

 

۶ - شور - سبک های ( توی نقشه عالم ... ) و (اگه دیوونه ندیده ای به ما می گن دیوونه)

 

۷- ذکر (حسن(ع) - حسین(ع))

 

۸- ذکر  ، امیرالمومنین ، حیدر کرار ، اسدالله الغالب ، علی بن ابیطالب(ع)

 


 

 

شب ششم محرم  :

 

۱-  مناجات با امام زمان(ع) و روضه اول مجلس    -   کربلایی محمد میانکار

 

۲ -  شعر بسیار زیبا درباره امام زمان(عج) 

 

۳ - روضه حضرت قاسم (ع)

 

۴ - زمینه - خدا نیاره که من جدا شم از تو حسین(ع) 

 

۵ - زمینه - آقام آقام آقام - صورتم و بکربلا می کنم ...

 

۶- واحد - آه ارباب ، دلم آتیش گرفته ، می سوزه به کربلا نرفته  - کربلایی محمود کزازی

 

۷ - واحد - کربلا کوی شیون و شین ، بهر غم ای معراج حسین(ع)

 

۸ - واحد سنگین بیاد همه پیر غلامان ابی عبدالله(ع) 

 یا زینب(س) - مگه من کمتر زتیغ و خنجرم  ، می زنم بوسه به ...(آجرک الله یا امام زمان(عج)

 

۹ - ذکر  حضرت ابا عبدالله(ع)

 


شب هفتم محرم  :

 

دانلود فایل های صوتی mp3  :

 

۱ . مناجات با امام زمان(ع) و روضه اول مجلس - کربلایی محمد میانکار

 

۲ -  روضه حضرت علی اصغر امام حسین(ع)

 

۳ - زمینه - از غمت تو یا حسین(ع) همیشه دلم بی قراره


 

۴ - واحد  - یا علی اصغر(ع)  - حرمله(لعنه الله) کاری کرده که طفلم در کف بابا رفته به خواب است

 

۵ - واحد  - آرزومونه  با یه پرچم سرخ یاحسین(ع) ، ما همه جنت ها بیایم تو بین الحرمین - کربلایی میثم محمدنیا

 

۶ - شور -   علی لای لای علی لای لای

 

۷ -  شور - زنجیر برام بیارید امشب جنون گرفتم

 

۸ -  ذکر طوفانی ابی عبدالله(ع) - کربلایی میلاد محمد نیا  

 

۹ -  ذکر دیوانگی آوارگان زهرای سه ساله(ع) - کربلایی اکبر علیرضایی و کربلایی حسین شیرازی نژاد

 

 

دانلود فایل تصویری شب ششم  محرم :

 

۱ - شور -   علی لای لای علی لای لای

 

۲-  شور - زنجیر برام بیارید امشب جنون گرفتم

 

۳ -  ذکر دیوانگی آوارگان زهرای سه ساله(ع) - کربلایی اکبر علیرضایی و کربلایی حسین شیرازی نژاد

 


 

شب هشتم محرم :

 

1 – روضه حضرت علی اکبر(ع)

 

2- واحد – ای شه تشنه لب عمر ما فداته – کربلایی محمود کزازی

 

3 – واحد سنگین ، سبک قدیمی ، چون به میدان به حرم اکبر(ع) رفت علی جان علی جان

 

4 – تک – همه جا کربلاست همه جا نینواست و ( شور )

 

5 – شور – درسته من سگی بی کس و کارم ولی باسه خودم اربابی دارم

 

6 – شور – آره دیوونم آره مجنونم – با مداحی کربلایی سید حسین منیری

 

7 – شور – این پرچم حسینه ، بالاست تا قیامت و ( ذکر )

 

دانلود فایل های تصویری Mp4 :

 

۱ - شور - آره دیوونم  ، آره مجنونم   -  کربلایی سید حسین منیری

 

۲ - شور - این پرچم حسینه ، بالاست تا قیامت و  (ذکر)


 


شب نهم محرم شب تاسوعا :

 

۱ - مناجات با امام زمان(عج) و روضه - کربلایی محمد میانکار

 

۲ - روضه قمر بنی هاشم حضرت عباس(ع)

 

۳ - زمینه - ماه شب من اباالفضله (ع) - ذکر شب من اباالفضله (ع)

 

۴ - واحد - دل پر تاب و تب من  ز غم حجر تو سوزد ، تو ببین دختر خود را چو به نی چشم و بدوزد

 

۵ - واحد - ای که در باغ ولاء منسب سقا داری - کربلایی محمود کزازی

 

۶ - واحد - ساعتی رفت ولی هیچ خبر نیست از او آه کجا رفته عمو

 

۷ - دودمه - ای اهل حرم میر و علم دار نیامد ،  سقای حسین سید و سالار نیامد

 

۸ -  ذکر حضرت ابا عبدالله(ع)

 


شب دهم محرم شب عاشورا  :

 

۱ - مناجات با امام زمان(عج) و روضه - کربلایی محمد میانکار

 

۲ - مداحی بسیار زیبا برای امام زمان(عج) - به طاها به یاسین ...

 

۳ - روضه شب عاشورا

 

۴ - زمینه - قطره قطره قطره آبم کردی یا ثارالله

 

۵ - زمینه -  حسین(ع) یادته ادب کردم کربلا طلب کردم

 

۶ - واحد - انت فی قلبی حب الحسین(ع)

 

۶ - تک  -  مکن ای صبح طلوع   و   ذکر شور حضرت اباعبدالله(ع)

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ما بر آن شدیم این تارنمای اطلاع رسانی ذاکرین را با مدد ارباب حسین(ع) افتتاح کنیم تا گوشه ای از نوکری ذاکرین با اخلاص شهرری را نشان دهیم این سایت متعلق به تمامی هیئت ها و ذاکرین شهرری می باشد و وابسته به هیچ یک از ذاکرین نیست . یا علی مدد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا سایت ذاکرین شهرری به کار خود ادامه دهد یا خیر ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 2,443
  • بازدید سال : 27,045
  • بازدید کلی : 178,743